hét CRM-pakket
voor welzijnsorganisaties


Orino CRM

het CRM-pakket
voor welzijnsorganisaties

Altijd en overal direct inzicht in of toegang tot de cliëntendatabase? Dat kan met Orino, een handig CRM-pakket speciaal door Feka ontwikkeld voor welzijnsorganisaties. Het werkt eenvoudig, snel, levert rapportages en is te koppelen aan andere pakketten. Natuurlijk is het goed beveiligd en worden de dagelijkse back-ups veilig opgeslagen. En elk pakket wordt maximaal afgestemd op de wensen van uw organisatie. Dat is nou maatwerk met standaard software.

Vraag een vrijblijvende demo aan of bel voor meer informatie


Zo biedt Orino grip op de cliëntenregistratie

Orino is een praktische tool om de cliëntenregistratie bij te houden, de organisatie intern aan te sturen o.b.v. recente cliëntinformatie en actuele rapportages uit te draaien voor derde partijen zoals de gemeente.

Toegangsrechten
Dit systeem is namelijk overal toegankelijk, vanaf elk apparaat (pc, tablet of telefoon) maar alleen door degenen met de juiste toegangsrechten. Zo kan een coördinator per cliënt of vrijwilliger altijd direct de relevante informatie vastleggen zoals gemaakte afspraken, uitgevoerde werkzaamheden, als iets speelt of wat nog nodig is.


Waarom Orino CRM?

Er zijn al zoveel CRM-pakketten, toch hebben we bij Feka Orino ontwikkeld. Omdat veel van onze klanten in de welzijnssector vroegen om een maatwerk softwarepakket. Het bestaande standaard aanbod, voldeed niet. Wat opviel was dat die klanten veel dezelfde wensen hadden. Wensen die wij goed konden beantwoorden met op maat gemaakte software. Maar als je een paar keer iets op maat ontwikkelt dat veel overeenkomsten heeft, kun je er ook een standaard van maken. Dat is Orino geworden: een nieuw standaard CRM-pakket met ruimte om afgestemd te worden op uw organisatie en wensen. Een maatwerk aanpak dus bij standaard software. Dat is wel zo praktisch!

Rapportages
Ook biedt Orino veel mogelijkheden om de informatie per cliënt gemakkelijk op te halen. Daarmee kunnen de vrijwilligers of mantelzorgers geïnformeerd worden of aangestuurd. Maar ook kan het uitgedraaid worden als een rapportage om een overzicht te geven van de voortgang, wat per cliënt is gedaan of wat de huidige status van de begeleiding is.

Voor dagelijkse uitvoering en aansturing
Doordat Orino overzichtelijk is ingericht en nog wordt afgestemd op de wensen van jullie organisatie, voldoet het aan jullie werkprocessen. Dat geeft snel inzicht en helpt bij de dagelijkse uitvoering en aansturing.


Veiligheid en AVG

Het CRM-pakket is een afgeschermd systeem. De beveiliging en het inloggen gebeurt volgens de huidige AVG-normen, en er is eenvoudig in te stellen wie wat mag. De toegang gaat via MultiFactor Authenticatie, een beveiligingsmethode waarbij de gebruiker via twee stappen toegang tot het systeem krijgt. Een extra beveiliging dus. Alle gevoelige clientinformatie staat veilig in de kluis in een beschermd datacentrum. Wij zorgen voor de dagelijkse backups.


Voordelen van Orino

Orino biedt veel voordelen ten opzichte van andere pakketten, zo is Orino...

Altijd en overal toegankelijk
Compleet
Veilig en beveiligd
Veel opties
Supersnel
Updates & service
Gebruiksvriendelijk
  • “We werken nu een aantal jaren met het platform. Het is gebruiksvriendelijk. We kunnen zowel de bewoners, vrijwilligers, medewerkers en donateurs hier goed in kwijt. Het is prettig om alles in één systeem te hebben met mooie rapportage en efficiënte facturatie!”

    Wilma Heidegraaf

    Johannes Hospitium De Ronde Venen

  • “We vinden professionalisering belangrijk. Daarom kozen we voor de ICT en Orino van Feka. We voldoen nu aan veel eisen, wat handig is voor subsidies bijvoorbeeld.”

    Hospice Veerhuys