Orino CRM

hét CRM-pakket voor welzijnsorganisaties

Altijd en overal direct inzicht in of toegang tot de cliëntendatabase? Dat kan met Orino, een handig CRM-pakket speciaal door Feka ontwikkeld voor welzijnsorganisaties. Het werkt eenvoudig, snel, levert rapportages en is te koppelen aan andere pakketten. Natuurlijk is het goed beveiligd en worden de dagelijkse back-ups veilig opgeslagen. En elk pakket wordt maximaal afgestemd op de wensen van uw organisatie. Dat is nou maatwerk met standaard software.

CRM

CRM staat voor Customer Relationship Management. Een soort digitale kaartenbak met gegevens van cliënten, voortgang van de geboden zorg, overzicht van ontwikkelingen en te nemen acties, etc. Alle informatie dus per cliënt beschikbaar voor degenen die daar toegang tot hebben.

Zo biedt Orino grip op de cliëntenregistratie

Orino is een praktische tool om de cliëntenregistratie bij te houden, de organisatie intern aan te sturen o.b.v. recente cliëntinformatie en actuele rapportages uit te draaien voor derde partijen zoals de gemeente.

Toegangsrechten

Dit systeem is namelijk overal toegankelijk, vanaf elk apparaat (pc, tablet of telefoon) maar alleen door degenen met de juiste toegangsrechten. Zo kan een coördinator per cliënt of vrijwilliger altijd direct de relevante informatie vastleggen zoals gemaakte afspraken, uitgevoerde werkzaamheden, als iets speelt of wat nog nodig is.

Rapportages

Ook biedt Orino veel mogelijkheden om de informatie per cliënt gemakkelijk op te halen. Daarmee kunnen de vrijwilligers of mantelzorgers geïnformeerd worden of aangestuurd. Maar ook kan het uitgedraaid worden als een rapportage om een overzicht te geven van de voortgang, wat per cliënt is gedaan of wat de huidige status van de begeleiding is.

Voor dagelijkse uitvoering en aansturing

Doordat Orino overzichtelijk is ingericht en nog wordt afgestemd op de wensen van jullie organisatie, voldoet het aan jullie werkprocessen. Dat geeft snel inzicht en helpt bij de dagelijkse uitvoering en aansturing.

Voordelen van Orino

Altijd en overal toegankelijk

Veilig en beveiligd

Supersnel

Gebruiksvriendelijk

Compleet

Veel opties

Updates & service

1. Altijd en overal toegankelijk

Orino staat online maar is goed beveiligd. Gebruikers met toegangsrechten kunnen er daardoor altijd en vanaf elke plek bij om persoonsgegevens in te zien en informatie toevoegen. Wat ze precies zien en kunnen bewerken hangt af van de rechten die per persoon ingesteld kunnen worden.

2. Veilig en beveiligd

Orino is vanzelfsprekend heel goed beveiligd:
• De toegang gaat via Multi- Factor Authenticatie, een beveiligingsmethode waarbij de gebruiker via twee stappen toegang tot het systeem krijgt. Een extra beveiliging dus.
• Vervolgens wordt per persoon bepaald wat zij te zien mogen krijgen en wat ze mogen bewerken of toevoegen. Niet iedereen kan dus alle informatie zien.
• Dagelijkse updates worden ook dagelijks opgeslagen op een backup. Zo gaat niets verloren.
• Tenslotte zorgt Feka ervoor dat alle cliëntinformatie veilig is opgeslagen in een beschermd datacentrum.

3. Supersnel

Orino werkt heel snel. Door slimme technologie kan gemakkelijk even tussendoor iets opgezocht worden zonder dat het systeem opnieuw moet laden of trager wordt. En is er alleen een tablet of mobiel in de buurt om de database te checken? Geen probleem, ook dat kan.

4. Gebruiksvriendelijk

Orino is logisch ingedeeld zodat het prettig is om in te werken. De gebruikersinterface, het scherm waarin gewerkt wordt, is rustig en duidelijk maar vooral heel erg logisch. Met zo min mogelijk klikken, komt zo snel mogelijk alle informatie in beeld. Ook werkt het met zogenoemde centrale kaartenbakken. Daarmee is het eenvoudig om per project snel de juiste contactpersonen te vinden.

5. Compleet

Een goed systeem werkt pas prettig als het compleet is. En dat is Orino, met onder meer ruimte voor de contactpersonen (cliënten, vrijwilligers, professionals of externe betrokkenen), acties, takenlijsten, documenten en dossiers. Ook bevat het een chatfunctie en kan de workflow en onderlinge communicatie centraal worden vastgelegd.

6. Veel opties

Orino is in basis een standaard softwarepakket maar kan naar wens aangepast of uitgebreid worden. Zoals met koppelingen naar bijvoorbeeld maaltijdservices, vervoer en alarmering.

7. Updates & service

Om Orino nog meer af te stemmen op de wensen van de gebruikers, voeren we regelmatig updates uit. Training, uitleg en de helpdesk zijn inbegrepen en als bestaande data gemigreerd moet worden naar Orino, dan doen we dat ook.

Het dashboard: een compleet overzicht in een scherm

Bewaar en bewerk informatie overzichtelijk op een plek; in het dashboard van Orino. Daar heeft u altijd alle informatie over een persoon of project handig bij elkaar en is het steeds wisselen van schermen of programma’s verleden tijd. Vanaf nu beheert u alle relevante informatie vanuit het dashboard.

Informatie terugvinden en uploaden

Het dashboard is interactief en actueel. U kunt hier niet alleen informatie terugvinden maar het ook uploaden. Van het contract met een touroperator als u een uitje aan het plannen bent tot bestanden van een cliënt of vrijwilliger. Maar ook gespreksverslagen, logboeken en alles wat bij die ene persoon of dat project hoort.

Chatfunctie

En wilt u iets delen met een ander? Of iemand vragen iets te regelen? Dan kan dat via de chatfunctie. Ook die is geïntegreerd in het dashboard. U vindt en regelt dus alles vanuit een scherm. Dat is wel zo handig en werkt veel sneller.

Zo werkt het dashboard

Het dashboard werkt heel intuïtief. Vanuit het ‘werkgebied’ selecteert u eerst de persoon, zoals een cliënt of vrijwilliger, of een project, bijvoorbeeld een uitje. Vervolgens ziet u direct alle relevante informatie op uw scherm zoals contracten, gespreksverslagen en wijzigingen of aanvullingen. In datzelfde dashboard kunt u nieuwe informatie toevoegen door het aan te vullen of door documenten te uploaden. Nieuwe taken of vragen deelt u met collega’s via de chatfunctie. En eventuele rapportages genereert u ook via dit scherm.

Een dashboard, veel voordelen

Het dashboard van Orino geeft u snel inzicht in de voortgang en status van een cliënt of project. U werkt vanuit een scherm waardoor schakelen tussen meerdere programma’s niet meer nodig is. Alles wat u nodig heeft, ziet u in dit dashboard in een oogopslag. En actuele ontwikkelingen zijn ook zo toegevoegd. Met Orino werkt u dus sneller en efficiënter terwijl u altijd het overzicht behoudt.

Waarom Orino?

Er zijn al zoveel CRM-pakketten, toch hebben we bij Feka Orino ontwikkeld. Omdat veel van onze klanten in de welzijnssector vroegen om een maatwerk softwarepakket. Het bestaande standaard aanbod, voldeed niet. Wat opviel was dat die klanten veel dezelfde wensen hadden. Wensen die wij goed konden beantwoorden met op maat gemaakte software. Maar als je een paar keer iets op maat ontwikkelt dat veel overeenkomsten heeft, kun je er ook een standaard van maken. Dat is Orino geworden: een nieuw standaard CRM-pakket met ruimte om afgestemd te worden op uw organisatie en wensen. Een maatwerk aanpak dus bij standaard software. Dat is wel zo praktisch!

Prijzen

Orino is leverbaar in twee versies: Basis en Compleet. Het gebruik van Orino wordt berekend op basis van het aantal gebruikers.

De basisversie kost €234,- voor 0-5 gebruikers, de complete versie €390,-. Bekijk de folder voor meer prijzen.

Extra kosten

Inrichting Orino (Voor het opstarten en inrichten van het pakket voor jullie organisatie wordt eenmalig € 975,- exclusief btw in rekening gebracht).
Migratie bestaande data (Prijs op aanvraag).

Meer weten?

Orino is speciaal door Feka ontwikkeld voor de (non-)profit welzijnssector. Van welzijnsorganisaties en budgetbeheerders tot voedselbanken, maatjesprojecten en veel meer. U krijgt meer grip op de cliëntendatabase en bijbehorende registratie met dit handige en gebruiksvriendelijk CRM-systeem.

Wilt u meer weten over dit systeem? Eens een demonstratie ervan krijgen of bespreken wat hiermee mogelijk is voor uw organisatie? Vraag het ons en we vertellen u graag meer!