Hospice Platform
software voor de palliatieve zorg


Het kloppende hart van je organisatie

Orino Hospice Platform is één softwaresysteem waar alles in zit voor je hospice. Geen gedoe met verschillende systemen, Excel-lijsten en allerlei losse blaadjes en facturen, maar makkelijk alles ineen. Orino is dan ook hét kloppende hart van je organisatie, zodat jij tijd overhoudt voor de mensen om je heen.


Meer gemak en meer tijdswinst

In Orino is alle cliënteninformatie goed beveiligd en bepaal jij wie toegang heeft tot welke gegevens. AVG-proof dus. Ook voldoet het aan alle eisen voor hospices, draait het snel rapportages uit, is gemakkelijk in gebruik voor iedereen en je bespaart er veel tijd en kosten mee.

Vertel me meer
  • “We werken nu een aantal jaren met het platform. Het is gebruiksvriendelijk. We kunnen zowel de bewoners, vrijwilligers, medewerkers en donateurs hier goed in kwijt. Het is prettig om alles in één systeem te hebben met mooie rapportage en efficiënte facturatie!”

    Wilma Heidegraaf

    Johannes Hospitium De Ronde Venen

  • “We vinden professionalisering belangrijk. Daarom kozen we voor de ICT en Orino van Feka. We voldoen nu aan veel eisen, wat handig is voor subsidies bijvoorbeeld.”

    Hospice Veerhuys

Vraag een vrijblijvende demo aan of bel voor meer informatie


Tijd voor mensen

Kost het maken en aanpassen van de planningen nog te veel tijd? Met Orino houd je tijd over. Zo is er meer tijd voor de cliënten en meer tijd voor de vrijwilligers. Tijd voor aandacht dus en kwalitatieve zorg, precies wat je als hospice wilt geven.


Voordelen met Orino

  • Alle informatie veilig en handig in één systeem
  • Gemakkelijk in gebruik, voor iedereen
  • Eenvoudig plannen, roosters inzien en aanpassen
  • Altijd en overal, veilig, toegankelijk
  • Efficiënt en accuraat, ook bij complexe facturatie
  • Bespaart tijd, kosten en vermindert risico's
  • Snel en gemakkelijk rapporteren en factureren

Dé tool voor werken met vrijwilligers

Vrijwilligers zijn essentieel bij veel hospices. En dus wil je er ook voor ze zijn en ze ondersteunen. Orino maakt dat mogelijk. Daarin staat alle belangrijke informatie van de vrijwilligers bij elkaar. Zodat je ze makkelijk kunt inroosteren, weet wanneer ze wel of niet beschikbaar zijn maar ook weet waar ze het liefste werken. Of wanneer ze jarig zijn. Meer zorg zonder zorgen, dat begint met omzien naar je vrijwilligers. En dat doe je met Orino, met maar één druk op de (muis)knop.


AVG-proof: alle gegevens altijd veilig

Met Orino zijn alle gegevens altijd goed beveiligd en afgeschermd, ook de gevoelige cliënteninformatie. Zo gebeurt de beveiliging en het inloggen volgens de geldende AVG-normen. En ook al zit alle informatie in dit systeem, jij bepaalt wie wat mag zien. Ook werkt Orino met 'multifactor authenticatie'; een beveiligingsmethode waarbij de gebruiker via twee stappen toegang krijgt. Extra veilig dus. Verder zorgen wij voor de dagelijkse back-ups en hebben we alle informatie, zoals die gevoelige cliënteninformatie, veilig opgeslagen in een kluis in een beschermd datacentrum.


Rapporteren en factureren, snel en gemakkelijk

Alle facturen van die ene cliënt verzamelen? Of de facturen voor een organisatie in een batch klaarzetten? Met Orino gebeurt dat met één druk op de knop. En met de vele uitgebreide rapportagemogelijkheden is alle informatie snel beschikbaar. Je draait het zo uit of je exporteert het naar een ander bestand. Rapporteren en factureren via Orino scheelt veel tijd en vermindert het risico op fouten. Ook voor andere administratieve processen kun je rekenen op Orino; zoals het in een handomdraai beheren van de donateursadministratie en de koppeling van jullie intranet in dit systeem.

Orino - de oplossing voor jullie hospice

Hoe groot of hoe klein jullie hospice ook is, Orino is altijd de passende oplossing. Met maatwerk creëren we een systeem dat precies aansluit bij jullie organisatie en wensen. En worden jullie groter? Dan is het zo uitgebreid. Het systeem is modulair en wordt beheerd door onze vakmensen. Zo zorgen we ervoor dat het aansluit bij jullie processen, steeds weer.

Complete ondersteuning voor elk hospice:

Orino is compleet, en wij passen het aan voor jullie hospice:

Planning

Het rooster voor de vrijwilligers is snel gemaakt met de handige zelfsturende planning. En de vrijwilligers zelf zien snel wanneer ze ingepland zijn, kunnen gemakkelijk verlofaanvragen indienen of zich aanmelden voor een extra dienst.

Rapportages

Managementrapportages, digitale vrijwilligersrapportages en de jaarlijkse VPTZ-overzichten, ze zijn in een handomdraai beschikbaar. Of exporteer het naar een ander systeem, zoals een boekhoudprogramma.

Facturatie

Facturen uitdraaien of facturen opzoeken die bij die ene cliënt horen? Voor de begrafenisondernemer, gemeenten en zorginstanties? Met Orino vind je het direct, plus alle informatie die je nodig hebt voor de facturatie. Zoals bijvoorbeeld de hoogte van de eigen bijdrage.

Relatiebeheer

Beheer alle informatie van elke relatie gemakkelijk op een plek; in Orino. Van contracten met leveranciers en medewerkers tot de VOG van vrijwilligers. Maar ook wensen en bijzonderheden van cliënten.

Donateurs

Snel alle donateurs mailen? Of de donateursadministratie exporteren of in een rapportage uitdraaien? Met Orino hoef je geen stapels papieren uit te zoeken of bestanden door te spitten, je regelt het met een enkele druk op de knop.

Intranet

Een goed georganiseerde en geïnformeerde organisatie maakt het werken in een hospice fijner en efficiënter. Daarom is Orino ook te koppelen aan jullie intranet. Update het vanuit Orino met nieuws, documenten, fotoalbums, werk de agenda bij en veel meer.

Vrijblijvende demo? Dat kan!

Orino wordt altijd afgestemd op jullie organisatie. Wat daarvoor mogelijk is? Dat laten we je graag zelf zien, met een gratis en vrijblijvende demo. Dat kan bij ons of bij jullie op locatie.

Meer weten? Vraag om een vrijblijvende demo!

Voordelen met Orino

Orino werkt kinderlijk eenvoudig, maar is eigenlijk een technisch hoogstandje dat perfect aansluit bij de wensen en manier van werken in de palliatieve zorg. Hoe dat komt? Het is gebouwd en wordt onderhouden door Feka, een totaalleverancier in ICT. In samenwerking met enkele hospices hebben we dit platform ontwikkeld en passen we het nog steeds aan waar nodig. Zo blijft het up-to-date, goed beveiligd én heel toegankelijk.

Interesse? Vraag naar Paul Beer of Edwin Schootemeijer

Over Feka

Maatwerk in ICT-oplossingen

Wij leveren alles op ICT-gebied: automatisering, telecom, weboplossingen, hardware en het beheer. En altijd afgestemd op jullie organisatie.

Meer dan 35 jaar kwaliteit

Al meer dan 35 jaar is Feka de ICT-dienstverlener voor het mkb in onze regio. Met vakmensen en veel ervaring staan we garant voor kwaliteit.

Altijd persoonlijke aandacht

Elke klant krijgt bij ons persoonlijke aandacht. Zo weten we wat je nodig hebt en kun je rekenen op de beste service en maatwerkproducten.